
Angulu di travagliu
Hè assai impurtante di mantene l'angulu di travagliu currettu di 90° rispettu à a superficia di travagliu. Altrimenti, a vita di l'utensile serà ridutta, è ci saranu cattivi risultati nantu à l'attrezzatura, cum'è una pressione di cuntattu elevata trà l'utensile è e boccole, usura di e superfici, rottura di l'utensili.
Lubrificazione
A lubrificazione regulare di l'utensile/boccola hè necessaria, è per piacè aduprate grassu di qualità curretta per alta temperatura/alta pressione. Stu grassu pò prutege l'utensili da e pressioni di cuntattu estreme generate da un angulu di travagliu incorrectu, leva è piegatura eccessiva ecc.
Tiru à vuotu
Quandu l'arnese ùn hè micca o solu parzialmente in cuntattu cù a superficia di travagliu, l'usu di u martellu pruvucarà una forte usura è danni à e parte. Perchè l'arnese chì hè sparatu nantu à u pernu di ritenzione, distruggerà a zona di u raghju pianu di ritenzione superiore è u pernu di ritenzione stessu.
L'arnesi devenu esse esaminati regularmente, per esempiu ogni 30-50 ore, è a zona dannighjata deve esse pulita. Verificate ancu l'arnese in questa occasione è verificate se e boccole di l'arnese sò usurate è danneggiate o micca, poi rimpiazzate o ricondizionate se necessariu.
Surriscaldamentu
Evitate di colpisce in u listessu locu per più di 10-15 secondi. Un colpu troppu longu pò purtà à un accumulu di calore eccessivu durante u travagliu, è pò causà danni cum'è a forma di "fungu".
Ricondizionamentu
Nurmalmente, u scalpello ùn hà bisognu di esse ricondizionatu, ma s'ellu perde a so forma à l'estremità di travagliu pò causà forti tensioni in tuttu l'utensile è u martellu. Si cunsiglia u ricondizionamentu per fresatura o tornitura. Ùn si cunsiglia a saldatura o u tagliu à fiamma.